vg, 96orna & ebba

bild från alldeles nyss.
fick mitt betyg i engelska idag. och gud min pappa är underbar! fick en himla massa beröm när jag berättade eftersom jag har skit svårt att lära mig saker i skolan, och framförallt språk. men två VG än så länge. sen vet jag inte hur resten ser ut. men det blir nog bra!:)
slutade tidigare, så åt lunch med 96orna och sen va jag kvar i skolan tills dom började, så kom hem vid halv ett ungefär. och shit vad länge sen det va jag var med dom ! så tjejer om ni ser det här. planera inte saker för nästa helg då !
.
Ebba kommer hit när hon slutat, och jag vet inte vad vi ska göra. får se om vi drar ut och träffar några senare eller bara hemma, se på film äta massa onyttigt eller bara sitta ute på studsmattan med tusentals filtar och bara prata i timmar. venne, vi får se ! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0